Thursday, November 14, 2013

DEWAN RAKYAT KECOH, DUA-DUA PEMIMPIN PARTI SAMA-SAMA BANGANG! @NajibRazak @anwaribrahim



Cheq tak tau nak habaq apa pasai depa2 ni semua. Habaq depa ni bodoh piang kang marah pulak nooo. Tapi inilah hakikatnya pemimpin2 yang kita semua bagi undi pada depa2 ni semua.

Hangpa semua rasa menyesai tak bagi undi kat depa ni? Dewan rakyat tempat wakil rakyat yang kita semua pilih untuk bawa suara rakyat. Apa masalah rakyat dan negara disuarakan dalam Dewan Rakyat untuk dapatkan penyelesaian.

Hangpa semua tengoklah sendiri, dah macam pasar borong. Pada cheq semua pemimpin yang buat kecoh ni depa semua tak da otak. Otak macam budak2 sekolah tadika, cheq rasa budak tadika lagi pandai kotttt.

Bila baca blog2 budak Kerajaan dan jugak Pakatan Rakyat semua pun pun duk salahkan satu sama lain. Pada aku semuanya macam aku habaq tadi...bangang nak mampos!!

Wahai Najib Razak dan Anwar Ibrahim, hangpa berdua ni sibuk nak jadi pemimpin negara. Tapi budak2 hangpa perangai mengalahkan manusia yang tak bertamadun. Malu la sikit pada rakyat yang memilih hangpa ni jadi pemimpin.

Perangai macam ni kalu, duk lagu ni jaa..jawabnya lingkup la negara. Masing2 nak tunjuk hebat konon...'Hero Kampung' jelah hangpa semua ni. TAK BOLEH PAKAI!!!


SAPA BODOH? PIKIAQ SENDIRI NAAA!!!


3 comments:

  1. aku setuju ngan kau ... dua2 bahngang ... buat malu je ... cheeeh ...

    ReplyDelete
  2. tp aku rasa kau lg bangang kot....

    ReplyDelete