Wednesday, October 1, 2014

PERTUBUHAN MELAYU MURTAD DILULUSKAN? ROS TIDOR KER? @ROSMalaysia @KDNPUTRAJAYA @Zahid_Hamidi


Ini lah dunia akhir zaman. Semuanya dah gila dan sanggup buat apa saja asalkan Islam dihancurkan di bumi Allah ini. Inilah kerja musuh-musuh Islam. Setakat ini  diketahui dgn lebih lanjut tentang kebenaran Persatuan (IFC) ini diluluskan ataupun tidak tetapi mengetahui ada ura-ura IFC Malaysia hendak ditubuhkan tetapi ditolak oleh kerajaan Malaysia.


Tetapi baru-baru ini di media sosial ramai dah habaq persatuan ini telah DILULUSKAN SECARA SENYAP-SENYAP. Betui ka? Mana agensi kerajaan yang bertanggungjawab? TAKKAN TIDOQ KOT?? ROS HANGPA SEMUA MANA?? DUDUK GOYANG KAKI MAKAN GAJI BUTA KA?


Meh sini aku nak habaq lagi sekali apa tuntutan depa kafir laknat nie untuk menubuhkan persatuan bangang nie....

Depa send memorandum kepada PM meminta 15 perkara berhubung dengan Islam supaya dimasukkan dalam perlembagaan Malaysia. Antaranya:

1) Setiap anak yang baru dilahirkan di Malaysia jangan dikaitkan dengan mana-mana agama sehinggalah anak itu berusia 18 tahun.


2) Di dalam dokumen pengenalan mykad dan passport dihapuskan kolum identiti agama - maknanya, perkataan 'Islam' yang ada kat mykad kita itu,depa minta di'tiada'kan.

3) Mana-mana orang bukan Islam kalau nak kahwin dengan orang Islam, dia tidak perlu masuk Islam.

4) Mana-mana orang Islam yang nak kahwin dengan orang bukan Islam, mestilah dia tukar agama kepada bukan Islam.

5) Sebagaimana kerajaan Malaysia menyalurkan dana kepada masjid-masjid, begitu juga kerajaan Malaysia mesti menyalurkan dana kepada semua rumah ibadat orang bukan Islam.

6) Peraturan sekolah yang mengizinkan anak orang Islam menutup aurat hendaklah dimansuhkan, kerana ia menghina agama bukan Islam.

7) Hapuskan mahkamah syariah kerana ia juga menghina agama-agama lain.


8) Mana-mana orang bukan Islam yang masuk Islam, semua hartanya dikembalikan kepada waris yang tidak beragama Islam.

9) Mana-mana pasangan yang bukan Islam, apabila masuk Islam, maka hak penjagaan anak tidak boleh diberikan kepada mereka.

10) Sebagaimana program-program di radio dan tv yang menerangkan tentang ajaran Islam dalam bahasa ibunda masing-masing, begitu juga ajaran-ajaran lain daripada Islam juga perlu diberi ruang.

11) Sepertimana Quran, hendaklah kerajaan Malaysia turut mencetak bible dalam bahasa Melayu untuk diedarkan di seluruh negara.

12) Apa istimewanya Islam sehingga ditabalkan sebagai agama rasmi di Malaysia? 


KLIK LAGI DI SINI


Bila aku buat semakan dalam website ROS, memang tiada dalam list Persatuan Melayu Murtad ini telah diluluskan. Tapi kenapa sehingga sekarang ROS MASIH TIDOQ?? Jika benar persatuan ini haram, ROS perlulah buat sesuatu menyatakan pada masyarakat khususnya umat Islam di Malaysia persatuan ini haram.

Takkan kerja macam tu pun nak kena Pak Menteri dan Timbalan Menteri yang buat atau cakap. Hangpa semua penakut ka?? Adakah perkara macam nie nak kena tunggu JAKIM jugak buat kerja???

Banyak aku tengok ROS nie membisu...isu DAP sampai sekarang pun entah apa-apa. Bila ditanya kata macam2...bla bla bal...itu ini. Tolonglah yer....rakyat sekarang dahagakan informasi dari kerajaan. Bukannya dari pihak2 lain yang sumbernya sahih atau tak!!


Mana ROS? Mana KP ROS? Takkan tidoq kot...kalau tidoq baik tak payah buat kerja. Kami semua sayangkan Islam...bukannya nak biaqkan Islam diperjudikan macam tu saja. Boss-boss KDN pun tolonglah pantau sama....jangan duk goyang kaki MAKAN GAJI BUTA SAJA NAAA. Rasenya ramai yang ada mulutkan, takkan DIPAKSA KUNCI KOT???


ORANG2 GOMEN DEPA KECUT TELOQ BUAT KERJA BANYAK IKUT BUKU!! ELOKLAH HANGPA NIE SEMUA LAYAN LAGU CINTA MUKA BUKU!! KEH KEH KEH


<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/9fKVNb-dYVc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


2 comments:

  1. Sudah semak dengan ROS - tidak ada nama Pertubuhan Melayu Murtad di rekodkan atau di luluskan.

    ReplyDelete
  2. kalau takder, awat ROS senyap lagu tu jaaa??

    ReplyDelete